Elina Ilkka on Vuoden 2024 Seinäjoen Hyvä Asiakaspalvelija

You are currently viewing Elina Ilkka on Vuoden 2024 Seinäjoen Hyvä Asiakaspalvelija
Seinäjoen Yrittäjänaisten puheenjohtaja Miia Keski-Nikkola, varapuheenjohtaja Outi Veija ja hallituksen jäsenet Tanja Korpela ja Iida Ala-Varvi kävivät yllättämässä tämän vuoden Hyvän Asiakaspalvelija Elina Ilkan. Kuva: Tanja Korpela.

Seinäjoen Yrittäjänaiset ry valitsee vuosittain Ystävänpäivänä Hyvän Asiakaspalvelijan. Valinta tehtiin nyt jo kahdennentoista kerran. Vuoden 2024 Seinäjoen Hyvä Asiakaspalvelija on palveluneuvoja Elina Ilkka Lakeuden Etappi Oy:ltä.

– Elinalta saa aina miellyttävää ja asiantuntevaa asiakaspalvelua. Hän neuvoo ja opastaa asiakasta mielellään, täydellä sydämellä. Elina on pidetty työkaveri ja työntekijä. Osaa monia työtehtäviä ja hoitaa ne ammattitaidolla, perustellaan valintaa.

Kaikki Elinan kanssa asioineet ovat vaikuttuneet hänen miellyttävästä ja asiantuntevasta tyylistään palvella. Hän ottaa jokaisen asiakkaan asian hoitaakseen sen sydämellä. Täten hän ansaitsee vahvan suosituksemme ja kunnianosoituksemme vuoden 2024 Hyvä Asiakaspalvelijan valinnasta. Lämpimät onnittelut Elinalle!

Seinäjoen Yrittäjänaiset ry valitsee sekä palkitsee kunniakirjalla ja kukkasin vuosittain Ystävänpäivänä Hyvän Asiakaspalvelijan. Valinta tehtiin nyt jo kahdennentoista kerran.

Valinnan kriteerit ovat: Hyväksi Asiakaspalvelijaksi valitaan henkilö, joka ei ole Yrittäjänaisten jäsen, eikä mielellään myöskään yrittäjä. Valittu voi olla mies tai nainen, ja miltä alalta tahansa.

Elina Ilkka ottaa jokaisen asiakkaan asian hoitaakseen sen sydämellä.
Julkaistu 14.2.2024 klo 21:16.